
Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba
prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
- Struktūra ir kontaktai
- Teisinė informacija
- Administracinė informacija
- Misija, vizija ir vertybės
- Nuostatai
- Planavimo dokumentai
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
-
Korupcijos prevencija
Korupcijos prevencijos programos Korupcijos pasireiškimo tikimybė ▪ 2018 metai ▪ 2017 metai ▪ 2016 metai ▪ 2019 metai ▪ 2020 metai Korupcijos rizikos analizė Teisės aktų ar jų projektų antikorupcinis vertinimas Informacijos apie asmenį surinkimas Asmenys, atsakingi už korupcijos prevenciją Pranešimai apie korupciją Kita informacija apie korupciją ir jos prevenciją
- Viešieji pirkimai
- Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
- Finansinių ataskaitų rinkiniai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Bendradarbiavimas
- Parduodamas turtas
- Veiklos sritys
- Auditas
- Apskaita
-
Vertinimas
Informacija dėl COVID-19 Vertintojai ir vertinimo įmonės ▪ Vertintojai ir jų asistentai ▪ Išorės vertintojų sąrašas ▪ Valstybių narių ir trečiųjų valstybių vertintojai, kuriems pripažinta profesinė kvalifikacija ▪ Informacija apie gautas deklaracijas teikti turto arba verslo vertinimo paslaugas Vertintojų ir vertinimo įmonių priežiūra ▪ Išvados dėl vertinimo ataskaitų ▪ Planiniai patikrinimai ▪ Nuobaudos ▪ Garbės teismas ▪ Išvados dėl vertinimo ataskaitų (2 puslapis) Mokymai ▪ Mokymo planai ▪ Mokymo programų sąrašai ▪ Norintiems tapti vertintojų asistentais ▪ Norintiems tapti vertintojais ▪ Kiti kvalifikacijos kėlimo seminarai ▪ Kvalifikacijos kėlimo reikalavimai ▪ Seminarų ir mokymų medžiaga Kvalifikacijos egzaminai ▪ Vertintojo asistento kvalifikacijos suteikimas ▪ Vertintojo kvalifikacijos suteikimas ▪ Vertintojo eksperto kvalifikacijos suteikimas ▪ Egzaminų tvarkaraščiai ▪ Atviri teoriniai klausimai ▪ Vykusių egzaminų rezultatai ▪ Vertintojų egzaminų komisijos ▪ Rekomenduojamos literatūros sąrašas Vertinimo ataskaitų viešo paskelbimo sąrašai
-
Nemokumas
Nemokumo administratoriai ▪ Nemokumo administratoriai, turintys teisę administruoti tik bankroto procesus ▪ Nemokumo administratoriai, turintys teisę administruoti tik restruktūrizavimo procesus ▪ Kvalifikacijos egzaminai ▪ Administratorių apklausos rezultatai ▪ Administratorių kandidatūrų parinkimas ▪ Nemokumo administratoriai Nemokumo administratorių priežiūra ▪ Administratorių veiklos patikrinimai ▪ Administratorių veiklos priežiūros ataskaitos ▪ Viešai skelbiamos nuobaudos iki 2019-12-31 ▪ Viešai skelbiami įspėjimai nuo 2020-01-01 ▪ Informacija apie pažymėjimo panaikinimą Fizinių asmenų bankrotas ▪ Vykdomos procedūros ▪ Baigtos procedūros ▪ Nutrauktos procedūros Įmonių bankrotas ▪ Vykdomos procedūros ▪ Baigtos procedūros ▪ Nutrauktos procedūros ▪ Bankrutuojantys ir bankrutavę bankai ▪ Informacija verslo rizikai ▪ Tyčinis bankrotas ▪ Apribojimai vadovams ▪ Nusikalstamas bankrotas ▪ Įsipareigojimų nevykdymas Įmonių restruktūrizavimas ▪ Vykdomos procedūros ▪ Baigtos procedūros ▪ Nutrauktos procedūros Varžytynės ▪ E-Varžytynės Garantinis fondas (iki 2016-12-31) ▪ Garantinio fondo duomenys (iki 2016-12-31) ▪ Garantinio fondo tarybos posėdžiai (iki 2016-12-31) Nemokumo duomenys ir analizė ▪ Mokslinių tyrimų studijos Bazinio atlygio skaičiuoklė
- Paslaugos
- Asmens duomenų apsauga
- Nuorodos
- Kita
- Naujienos
- Apklausos
-
DUK
Apskaita ▪ Apskaitos tvarkymo ir FA sudarymo teisės aktai ▪ Atgalinė nuoma ▪ Ateinančių laikotarpių sąnaudos ir pajamos ▪ Atlygio natūra apskaita ▪ Atlygis už darbą keliems darbdaviams ▪ Atostoginių sąnaudos ir kaupiniai ▪ Atsargų registravimas apskaitoje ▪ Atsiskaitymai banko kortele ▪ Daugiabučių namų administravimo apskaita ▪ Dotacijų pripažinimas ▪ Draudimo išmokos ▪ Filialų, atstovybių buhalterinė apskaita ▪ Finansinio turto įvertinimas ▪ Finansinių ataskaitų pateikimas ▪ Gautinų sumų perleidimas ▪ Ilgalaikio materialiojo turto gavimas neatlygintinai ▪ Ilgalaikio materialiojo turto minimalios vertės keitimas ▪ Ilgalaikio materialiojo turto perkainojimas ▪ Ilgalaikis materialusis turtas, skirtas parduoti ▪ Ilgalaikio materialiojo turto likvidacinė vertė ▪ Ilgalaikio materialiojo turto objektų atskyrimas ▪ IĮ pertvarkymas į UAB ▪ Išeitinės išmokos ▪ Įmonės vidaus dokumentai ▪ Įmonių grupės ▪ Įmonių skaidymas ▪ Įmonių likvidavimas ▪ Įstatinio kapitalo didinimas piniginiu ir nepiniginiu įnašu ▪ Kasos operacijos ▪ Klaidų taisymas ▪ Konsoliduotosios finansinės ataskaitos ▪ Mažųjų bendrijų finansinės ataskaitos ▪ Mokestinių nuostolių perdavimas ▪ Netipiniai pajamų pripažinimo atvejai ▪ Nuomos užstatas ▪ Nusidėvėjimo skaičiavimas ▪ Pavyzdinio sąskaitų plano sąskaitos ▪ Pakuotės užstato apskaita ▪ Pelno mokesčio prie pajamų šaltinio apskaita ▪ Pinigų srautų diskontavimas ▪ PVM apskaita pagal LR PVMĮ 96 str. ▪ Trumpa pelno (nuostolių) ataskaita ▪ VAS taikymas Vertinimas ▪ Vertinimo užsakovų, vertinamo turto ▪ Vertintojų ir vertinimo įmonių ▪ Lietuvos turtą ir verslą vertinančių įmonių asociacijos klausimai ▪ Asmenų, siekiančių verstis vertinimo veikla Nemokumas ▪ Dėl administratorių teikiamų duomenų (ataskaitų) ▪ Skundai dėl administratoriaus veiklos ▪ Dėl administratoriaus pareigų bankroto metu ▪ Dėl bankroto administratorių atrankos
- Prisijungimas prie AVNIS
- AVNIS
- Naujienos
- Apklausos
- DUK
Apskaita ▪ Apskaitos tvarkymo ir FA sudarymo teisės aktai ▪ Atgalinė nuoma ▪ Ateinančių laikotarpių sąnaudos ir pajamos ▪ Atlygio natūra apskaita ▪ Atlygis už darbą keliems darbdaviams ▪ Atostoginių sąnaudos ir kaupiniai ▪ Atsargų registravimas apskaitoje ▪ Atsiskaitymai banko kortele ▪ Daugiabučių namų administravimo apskaita ▪ Dotacijų pripažinimas ▪ Draudimo išmokos ▪ Filialų, atstovybių buhalterinė apskaita ▪ Finansinio turto įvertinimas ▪ Finansinių ataskaitų pateikimas ▪ Gautinų sumų perleidimas ▪ Ilgalaikio materialiojo turto gavimas neatlygintinai ▪ Ilgalaikio materialiojo turto minimalios vertės keitimas ▪ Ilgalaikio materialiojo turto perkainojimas ▪ Ilgalaikis materialusis turtas, skirtas parduoti ▪ Ilgalaikio materialiojo turto likvidacinė vertė ▪ Ilgalaikio materialiojo turto objektų atskyrimas ▪ IĮ pertvarkymas į UAB ▪ Išeitinės išmokos ▪ Įmonės vidaus dokumentai ▪ Įmonių grupės ▪ Įmonių skaidymas ▪ Įmonių likvidavimas ▪ Įstatinio kapitalo didinimas piniginiu ir nepiniginiu įnašu ▪ Kasos operacijos ▪ Klaidų taisymas ▪ Konsoliduotosios finansinės ataskaitos ▪ Mažųjų bendrijų finansinės ataskaitos ▪ Mokestinių nuostolių perdavimas ▪ Netipiniai pajamų pripažinimo atvejai ▪ Nuomos užstatas ▪ Nusidėvėjimo skaičiavimas ▪ Pavyzdinio sąskaitų plano sąskaitos ▪ Pakuotės užstato apskaita ▪ Pelno mokesčio prie pajamų šaltinio apskaita ▪ Pinigų srautų diskontavimas ▪ PVM apskaita pagal LR PVMĮ 96 str. ▪ Trumpa pelno (nuostolių) ataskaita ▪ VAS taikymas Vertinimas ▪ Vertinimo užsakovų, vertinamo turto ▪ Vertintojų ir vertinimo įmonių ▪ Lietuvos turtą ir verslą vertinančių įmonių asociacijos klausimai ▪ Asmenų, siekiančių verstis vertinimo veikla Nemokumas ▪ Dėl administratorių teikiamų duomenų (ataskaitų) ▪ Skundai dėl administratoriaus veiklos ▪ Dėl administratoriaus pareigų bankroto metu ▪ Dėl bankroto administratorių atrankos
- Prisijungimas prie AVNIS
- AVNIS
Klausimai ir Pasiūlymai.
Skundai
2020-04-29
2020-04-25 įsigaliojo Lietuvos Respublikos naujojo koronaviruso (COVID-19) sukeltų pasekmių poveikio JANĮ taikymui įstatymas
2020-04-25 įsigaliojo Lietuvos Respublikos naujojo koronaviruso (COVID-19) sukeltų pasekmių poveikio Lietuvos Respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymo taikymui įstatymas (toliau – Įstatymas). Šis įstatymas taikomas juridiniams asmenims, susidūrusiems su finansiniais sunkumais ir (ar) tapusiems nemokiais dėl naujojo koronaviruso (COVID-19) plitimo pasaulyje po 2020 m. kovo 16 d. visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje įvedus karantino režimą, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimu Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“.
Atsižvelgiant į iškilusią grėsmę verslo likvidumui ir mokumo išsaugojimui, Įstatymu įtvirtinta laikinai – 3 mėnesius nuo karantino atšaukimo – sustabdyti Lietuvos Respubikos juridinių asmenų nemokumo įstatyme (toliau – JANĮ) nustatytą juridinio asmens vadovo pareigą kreiptis į teismą dėl restruktūrizavimo arba bankroto bylos iškėlimo, arba bankroto proceso vykdymo ne teismo tvarka. Toks sustabdymo laikotarpis suteiks laisvės juridiniams asmenims ieškoti sprendimų nesibaiminant atsakomybės dėl JANĮ nustatytų pareigų.
Atsižvelgiant į tai, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimai dėl nustatytų ribojimų turės įtakos ir juridiniams asmenims iškeltoms restruktūrizavimo byloms, kartu Įstatymu nustatyta, kad JANĮ 114 straipsnio 2 dalyje nustatyto 3 mėnesių termino (po kurio teismas gali nutraukti restruktūrizavimo bylą esant tam tikroms sąlygoms) skaičiavimas stabdomas karantino laikotarpiu ir būtų atnaujinamas po 3 mėnesių nuo karantino atšaukimo dienos.
Be to, įvertinus neapibrėžtą ir sunkiai prognozuojamą rinkos balanso atsistatymą ir jo trukmę, šių procesų įtaką juridinių asmenų mokumui ir galimą poreikį pratęsti Įstatyme nustatytus terminus, Vyriausybei suteikta teisė, įvertinus ir atsižvelgus į šalies ekonominę būklę, pratęsti juridinio asmens vadovo pareigos kreiptis į teismą dėl restruktūrizavimo arba bankroto bylos iškėlimo įvykdymo terminą ir restruktūrizavimo bylos nutraukimo terminą, bet ne ilgiau kaip iki 2020 m. gruodžio 31 d.
Įstatymą galite rasti čia